אחוזת לב החורש במושב שומרה
אחוזת לב החורש במושב שומרה
אחוזת לב החורש ולא רק בזכות יופייה, היא מסוג המקומות ששובים אותך מיידית. בראש ובראשונה זה בזכות המארחים, מושבניקים רחבי לב שהופכים כל רגע בחופשה לחוויה.

מושב שומרה שבגליל המערבי מתעורר לבוקר חדש. מתפנק עוד קצת במיטה ומפהק בהתרסה לקרני השמש. האמת, שחקלאי שומרה כבר השכימו קום מזמן ויצאו אל המטעים, הכרמים והשדות, אבל אתם, אורחי מתחם הנופש אחוזת לב החורש בשומרה מוזמנים לקום מתי שבא לכם. אחרי הכול, מתי לאחרונה נהניתם מחופשה ברמה כזו.

 אחוזת לב החורש ולא רק בזכות יופייה, היא מסוג המקומות ששובים אותך מיידית. בראש ובראשונה זה בזכות המארחים, מושבניקים רחבי לב שהופכים כל רגע בחופשה לחוויה. לאחר מכן אלה חמשת הצימרים הענקיים והמאובזרים בקפידה, הבנויים עץ פיני משובח וממוקמים בין עצי החורש ובסוף באה פנוראמת הנוף ועוטפת את הכול בעטיפת מתנה.

 לאחוזת לב החורש יש איזו קארמה טובה. איזו שלווה שאינה ניתנת לתיאור מילולי, אלא רק להרגשה פנימית. היא מקרינה טוב ומלטפת את אורחיה בשקט אופייני, דואגת לכל צרכיהם ומפנקת אותם כמו שרק היא יודעת.

 הצימרים של אחוזת לב החורש בשומרה, מתחם צימרים בגליל המערבי לזוגות ולמשפחות, מתוכננים במרחב פנימי גדול במיוחד ומעוצב באווירה כפרית ביתית נעימה.

 בכל צימר מיזוג אוויר וקמין עצים חורפי, רצפת פרקט מבהיקה ושקטה, חלונות רחבים המשקיפים אל הנוף, מיטה זוגית גדולה עם מזרן עמינח יערות הכרמל, ג'קוזי משוכלל עם תאורה ומשענות ראש, השקוע בבמת אבן ציורית, רהיטי עץ אגוז אקסקלוסיביים מעוצבים, מראה מעוצבת השקועה באבני החיפוי של הג'קוזי, גופי תאורה ייחודיים ווילונות רכים, שידות לילה, ארון בגדים גדול, פינת ישיבה עם מסך LCD בלוויין yes , מערכת קולנוע ביתי וכורסת עיסוי משוכללת, חדר רחצה גדול ומפואר שבו שירותים צמודים ומקלחון ראש גשם כפול, חדר שינה נוסף ובו מיטה ומסך LCD נוסף, פינת אוכל כפרית גדולה ומטבחון מאובזר בטוסטר, מקרר, מיקרוגל, פלחטה ומיחם לשבת, קומקום חשמלי ופינת קפה.

 לכל צימר באחוזת לב החורש בשומרה גינה פרטית עם מסלעה פורחת, פינת ישיבה, נדנדת עץ ופינת ברביקיו בנוי.

 במתחם המשותף לאורחי כל הצימרים בריכה פרטית ומתחם ספא הכולל בריכת ג'קוזי ספא וטיפולי ספא בתיאום מראש.

 אורחי אחוזת לב החורש מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר משובחת ומשלל פינוקים כגון: יין איכותי, פירות טריים ופירות יבשים, פיצוחים, עוגות ועוגיות ביתיות, שתייה קרה, תכשירי אמבטיה וטיפוח ועוד.

 מושב שומרה נמצא בקרבת אטרקציות בגליל המערבי, חופי רחצה, נחלים ואתרים. על קצה המזלג: נחל כזיב, נחל בצת, אגם ומצודת המונפורט, רכבל ראש הנקרה מסעדת אסתושה בלימן, מסעדת דיינרס בראש, חופי בצת בננה ביץ' ואכזיב, טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, טרקטורונים וריינג'רים.