שלווה ונוף מול הכנרת במושבה מגדל
שלווה ונוף מול הכנרת במושבה מגדל
שלווה מול הכנרת היא סוויטת יוקרה אחת ויחידה. ומי צריך יותר כשמדובר ביפה והמרגשת הזו, ששולחת חיבוק ידידותי לכנרת וקוטפת בננות מהמטעים הסמוכים. יש בה בסוויטת שלווה מול הכנרת במושבה מגדל, כל מה שאנחנו מחפשים.

לא סתם בחר יאיר רוזנבלום מעבדה המיתולוגי של להקת הנח"ל באופירה גלוסקא היפה לשיר את "שלווה" השיר החדש של הלהקה שיכה גלים בשנים הבאות ויעורר ערגה וגעגועים עד לימינו אלה.

 משהו בקולה העמוק, המתנגן התאים למילות השיר היפה והרומנטי הזה המלווה אותנו בדרך לחופשה במתחם הנופש שלווה מול הכנרת, צימרים בכנרת במושבה מגדל שבגליל התחתון על שפת הכנרת.

 אנחנו בדרך לתפוס שלווה שחיכינו לה מזמן, אל מקום שיודע לעטוף ולהעניק.

 שלווה ונוף מול הכנרת היא סוויטת יוקרה אחת ויחידה. ומי צריך יותר כשמדובר ביפה והמרגשת הזו, ששולחת חיבוק ידידותי לכנרת וקוטפת בננות מהמטעים הסמוכים. יש בה בסוויטת שלווה מול הכנרת במושבה מגדל, כל מה שאנחנו מחפשים.

 טבע ומים כחולים ומצוק מגונן ממעל ושמיים תכולים. היא כולה שלווה, כולה קסם וכולה מרחב לחלום, לדאות, לנוח.

 בכל פעם מחדש, עם כיסא נוח קיצי או מטריה בשניים, אנחנו מוצאים את עצמנו בחופשה בסוויטה שנותנת לנו בכל פעם מחדש סיבה להאמין בטוב, להאמין בתום.

 לא הרבה פעמים שלובים יחדיו כל היתרונות ל טבע, נוף, יוקרה, נוחות ופינוק במקום אחד.

 זה קורה כאן. שלווה מול הכנרת במגדל היא כל אלה ועוד הרבה יותר ומה שיותר מזה, הוא האירוח שאינו נותן הזדמנות לפשרות אלא שואף למצוינות ולהנאה מקסימאלית מכל רגע.

 הסוויטה הגדולה ורחבת הידיים מעוצבת בסגנון  OPEN SPACE ומאובזרת בקפידה. יש בה מיזוג אוויר מלא, מיטה זוגית רחבה עם מזרן מפנק, פינת ישיבה נפתחת למיטה זוגית, עם טלוויזיה בכבלים ומערכת קולנוע ביתי, מקלחת ושירותים צמודים, פינת אוכל ומטבחון הכולל מקרר, כיריים חשמליות לבישול, קומקום חשמלי, מיקרוגל ופינת קפה. בחצר הסוויטה נוף מרהיב לכנרת, להרי הגולן ולבקעת גינוסר, פינת ישיבה מוצלת ומתקן ברביקיו ( שאינו פעיל בשבת )

 את חגיגת החופשה, לצד השלווה, השקט והנוף המקסים, משלימים סל פינוקים מתפקע מרוב דברים טובים וארוחת בוקר עשירה המוגשת בתיאום מראש.

 במושבה מגדל הממוקמת כמטחווי קשת מחופי הכנרת ומהעיר טבריה ישנם בית כנסת ומקווה טהרה, צרכניה, מסעדה חלבית, בית בד ומוזיאון, הצומת של חיליק ומרכז אטרקציות חלום עולמי המציע טיולי ג'יפים, טיולי סוסים, טרקטורונים וריינג'רים, ספורט ימי ועוד.