מבצעי נופש
מבצעי נופש
רוצים לקחת את הילדים לחופשה משפחתית? מתכננים בילוי זוגי רומנטי בצימר מבודד? אולי חשבתם לפנק את עצמכם דווקא במלון יוקרתי? בתקופות בהן אנו נאלצים לקצץ בעלויות, נראית לפתע החופשה לה חיכינו כ"מותרות", כלומר כמשהו שאפשר וצריך לוותר עליו. למרות זאת - דווקא בשל העובדה כי מדובר ב"פסק

מבצעי נופש

רוצים לקחת את הילדים לחופשה משפחתית? מתכננים בילוי זוגי רומנטי בצימר מבודד? אולי חשבתם לפנק את עצמכם דווקא במלון יוקרתי? בתקופות בהן אנו נאלצים לקצץ בעלויות, נראית לפתע החופשה לה חיכינו כ"מותרות", כלומר כמשהו שאפשר וצריך לוותר עליו. למרות זאת - דווקא בשל העובדה כי מדובר ב"פסק זמן", שיאפשר לכם לנוח ולהירגע - כדאי ומומלץ לבדוק אילו מבצעי נופש קיימים כרגע. בדיקה של מבצעי הנופש המוצעים בכל נקודת זמן לנופשים תגלה לכם כי קיים טווח שלם של אופציות, שאולי לא הייתם מודעים אליהן. יעדי נופש רבים מפרסמים מבצעי נופש אטרקטיביים במיוחד משלל סיבות: אם כדי לקדם את עצמם על פני אפשרויות נופש אחרות בעונות הבוערות של השנה או לחלופין במטרה לעודד את הנופשים להגיע "בעונות המתות", בהן ישנה תפוסה מצומצמת.

סוגים של מבצעי נופש
מבצעי נופש של הרגע האחרון - מבצעים אלו אמנם ידרשו מכם להיות ספונטניים, אך לעתים קרובות מדובר בדיל כל כך משתלם שהוא שווה את ההתארגנות הזריזה. בסך הכל אורזים כמה בגדים, מגבת ובגד ים ומודיעים שאתם לוקחים יום חופשה מהעבודה. תאמינו או לא - זה פשוט כמו שזה נשמע..
מבצעי נופש המעניקים לילה אחד או יותר בחינם - מבצעי נופש מסוג זה רווחים בעיקר בתחום המלונאות. במסגרת המבצע מתחייבים הנופשים למספר לילות (לרוב ישנו מספר מינימאלי אליו מחויבים הנופשים על מנת לזכות בהטבה), ובתמורה מרוויחים לילה אחד או יותר בחינם.
מבצעי נופש לוועדי עובדים או קבוצות מאורגנות - במידה ואתם מעוניינים לארגן נופש למספר רחב של נופשים (משפחה מורחבת, צ'ופר לעובדים, וועדי עובדים וכולי) לרוב קיימת האפשרות לקבל מחירים מוזלים לקבוצות. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם אחת מסוכנויות הנסיעות או ליצור קשר באופן עצמאי עם המקומות הרלוונטיים. התוצאה: מספר רב של נופשים מוזיל את המחיר ומאפשר את ההנאה שבטיול מאורגן קבוצתי. כולם מרוויחים!

מבצעי נופש הם הדרך שלכם לנפוש בזול

כיום כמעט כל אתר נופש מציע סוג זה או אחר של מבצעי נופש: התחרות על ליבם של הנופשים מחייבת את בתי המלון ובעלי הצימרים להיות אטרקטיביים, עד כמה שניתן. הדרך לעשות זאת? נכון! פרסום מבצעי נופש. רגע לפני שאתם "סוגרים" על בית המלון בו תבלו את החופשה הבאה שלכם, רק כי צבע הוילונות מוצא חן בעיניכם, עצרו וערכו בדיקה מקיפה. השוואת מחירים לא תגזול מכם יותר מרבע שעה ובמהלכה יתברר לכם האם ההצעה ה"אטרקטיבית" שקבלתם למחירי החופשה היא אכן ההצעה המשתלמת ביותר. כמובן שחשוב לבדוק גם את איכות המקום בו תבלו את חופשתכם. העובדה כי יצאתם לחופשה דרך מבצעי נופש לא אומרת שעליכם להסתפק באירוח גרוע ומיקום מאכזב. הפעילו שיקול דעת נבון, התייעצו עם בן /בת הזוג או המשפחה והגיעו להחלטה משותפת