נופש כפרי
חופשות ישראליות מציעות מגוון רחב ומעניין של אפשרויות בילוי ולינה. חבילות הנופש המוכרות בבתי מלון כוללות, לא פעם, שהייה במחיצת אנשים רבים, הן בזמן הארוחות והן במהלך ההנאה היומית. לצד חופשות מוכרות אלה בבתי המלון הגדולים, נוספו עם השנים חלופות המציעות הנאה אישית

נופש כפרי

חופשות ישראליות מציעות מגוון רחב ומעניין של אפשרויות בילוי ולינה. חבילות הנופש המוכרות בבתי מלון כוללות, לא פעם, שהייה במחיצת אנשים רבים, הן בזמן הארוחות והן במהלך ההנאה היומית. לצד חופשות מוכרות אלה בבתי המלון הגדולים, נוספו עם השנים חלופות המציעות הנאה אישית מהאווירה הכללית של המקום בו שוכן אתר הנופש. אחת מהאפשרויות הבולטות היא נופש כפרי, שכולל שהייה בחדרי הארחה במסגרת פרטית של תושבי המקום.

בשנים האחרונות, נופש כפרי בארץ התפתח משמעותית. מה שבעבר הסתכם בחופשה בבית הארחה קיבוצי כולל כיום אירוח אישי ומדוקדק לכל סוגי הקהלים. רבים מבין האתרים של נופש כפרי שוכנים ביישובי ספר ובכך משלבים את הניתוק המבוקש מהמולת העיר יחד עם טעימה מאורח חיים שונה. כמו כן, מרבית אתרי האירוח של נופש כפרי מציעים חדרים מאובזרים לחלוטין לכל עונות השנה וחשיבה רבה מושקעת במטרה שיהיה ניתן ליהנות מהמקום אף מעצם השהייה בו בלבד. צבעים רכים, ספות רחבות, מיטות גדולות לצד מרחבים פתוחים, צמחייה ושמיים פתוחים. כל אלה הופכים נופש כפרי לנופש שעונה על ציפיותיו של זוג לחופשה רומנטית או לחופשתם של הורים עם ילדיהם.

אחד היתרונות הבולטים של נופש כפרי הוא היציאה מהעיר והקרבה למסלולי טיול ואטרקציות תיירותיות. התיירים הרבים באזור יישובי הצפון או הדרום אינם מורגשים, הודות לפיזור הרחב של היישובים והכפרים אך נוכחותם לאורך כל השנה מביאה לפתיחתם של עסקים ולהצטרפותם למאגר של נותני שירותים רבים. באופן זה, תוכלו להרגיש רחוק לאחר נסיעה של שעות מעטות אך עדיין דבר לא יהיה מחוץ להשגתכם. ארוחות בוקר כלולות לרוב במסגרת נופש כפרי ומוסיפות לחוויה הציורית של ההתעוררות מול הנוף.

מעבר להנאות הקולינאריות, מהן ניתן ליהנות גם במסעדות שף הפזורות בפינות נסתרות, ניתן לשלב נופש כפרי עם טיול רגלי קל למקורות מים או לנקודות תצפית. כך ניתן לספוג את הטבע ולהתענג על יופייה של ארצנו. אטרקציות רבות מציעות עצמן לתיירי נופש כפרי ומאפשרות מגוון חווייתי, מנסיעה על טרקטורונים ורכיבה על סוסים ועד קטיף פירות הדר וסדנאות בישול. לצד זאת, נופש כפרי משרה אוירה כה נינוחה עד שאף קריאת ספר באוויר הפתוח היא אטרקציה לכשעצמה.

הענף של נופש כפרי עודנו מתפתח ועל כן קיימים אתרים הפונים לקהלים שונים ומגוונים. ישנם אתרים הפונים לזוגות בלבד ואילו אחרים מכילים מספר חדרי שינה ופונים לקהל מבוגר יותר ולמשפחות. כמו כן, עלותו של נופש כפרי משתנה בהתאם לתנאי ההארחה. מבנים פשוטים לצד מבנים יוקרתיים, נחל קרוב לצד בריכה פרטית, ריהוט ביתי לצד חפצי מעצבים - כל אלו מאפשרים לכל אחד להתאים לעצמו נופש כפרי כאוות נפשו. בעת ההזמנה ניתן לתאם ציפיות עם המארחים וכך להבטיח פרטיות מלאה לצד זמינות במידת הצורך. באופן זה ינוצל יתרונו המוחץ של נופש כפרי על אפשרויות נופש אחרות, המעוגן בהיותו נותן יחס אישי וקשוב.