נופש בארץ - דילים לנופש בארץ מבית נופש דיל
כל אחד ואחת מאיתנו זקוק מדי פעם לנופש. בעבר היו כאלה שחשבו שניתן ליהנות מנופש איכותי רק בחוץ לארץ, מאחר ובנופש בישראל, לטענתם, קשה ליהנות מנופש אשר ניתן "לנקות בו את הראש", ובמהלך נופש בארץ קשה להתנתק מחיי היום-יום. ובכן, לדעתנו

נופש בארץ

כל אחד ואחת מאיתנו זקוק מדי פעם לנופש. בעבר היו כאלה שחשבו שניתן ליהנות מנופש איכותי רק בחוץ לארץ, מאחר ובנופש בישראל, לטענתם, קשה ליהנות מנופש אשר ניתן "לנקות בו את הראש", ובמהלך נופש בארץ קשה להתנתק מחיי היום-יום. ובכן, לדעתנו אין טעות גדולה מזו ודעות אלה הן נחלת העבר הרחוק. במאמר זה נציג מספר טיעונים המוכיחים שנופש בישראל הוא נופש ייחודי, מרגיע ואיכותי, במחיר השווה לכל נפש. נופש בארץ טומן בחובו לא מעט יתרונות. מה למשל? חישבו למשל על היתרונות הרבים שמונים סוכני הנסיעות בחו"ל לתיירים השוקלים להגיע לחופשה בישראל.

להלן ארבעה מהיתרונות של נופש בארץ:
עלות: מקובל לחשוב כי מחירי חבילות נופש בחו"ל הינם זולים. האמת היא שמחירי חבילות של נופש בארץ, כמעט תמיד, זולים יותר מחבילות נופש בחוץ לארץ. לנופש בחו"ל ישנן תמיד עלויות נלוות, אשר אינן נלקחות בחשבון תמיד לפני ההחלטה על הנופש. בין עלויות נלוות אלו ניתן למנות: תחבורה, מחייה, קניות בילויים, מתנות ועוד. מה גם שהעלויות הללו מתומחרות ביורו או בדולרים.

קירבה: אחד היתרונות המשמעותיים של נופש בארץ הוא הקרבה למקום הנופש. חישבו כי אם תצאו לנופש של שבוע בחו"ל, אחוז ניכר מזמן החופשה שלכם מתבזבז על טיסות ועל התאוששות מהנסיעות הארוכות. כאשר אתם בוחרים נופש בארץ, לעומת זאת, הנסיעה הארוכה ביותר תהיה נסיעה בה לא תחלופנה יותר ממספר שעות מן השעה בה תצאו מפתח ביתכם ועד שתגיעו לחופשה. בנוסף לניצול זמן החופשה, אלמנט הקרבה מאפשר לכם לצאת לסגנונות חופשה מגוונים - נופש הסובב סביב אטרקציה מסוימת, נופש רומנטי, נופש נינוח ועוד. הקרבה למקום הנופש מאפשר לכם לצאת לנופש זוגי-רומנטי ולהשאיר את הילדים אצל בייביסיטר או הסבא והסבתא. הקרבה למקום הנופש גם מאפשרת לכם להיות נגישים במקרה הצורך.

מזג אוויר: אחד היתרונות המשמעותיים של נופש בארץ הוא מזג האוויר הנעים והצפוי. ברוב המוחלט של יעדי הנופש בחוץ לארץ ישנו מזג אוויר הפכפך בכל עונות השנה. לא תוכלו לדעת אם תיתקלו בימי שמש, או שמא בסופות גשמים. נופש בארץ יאפשר לכם לדעת בוודאות כי תיהנו ממזג אוויר נעים ומתאים לבילוי חופשה.

כשרות - יתרון זה משמעותי בעיני שומרי המסורת שבינינו. לעיתים אנו מתייחסים אל העובדה שהרוב המוחלט של בתי המלון בארץ כשרים וכי יש מוצע בהם מבחר קולינארי עצום וכשר, כמובנת מאליה. ברוב המקרים, משמעותו של נופש בחו"ל, עבור שומרי כשרות, היא אכילת אוכל ארוז מהארץ במהלך החופשה או תשלום הון תועפות עבור אוכל כשר מקומי. נופש בארץ משחרר את הנופשים מעיסוק בסוגיות אלו.     

לסיכום, עלינו לזכור כי נופש בארץ טומן בחובו יתרונות לא מעטים ביחס לנופש בחו"ל. העושר הגיאוגרפי, הסביבה המוכרת והנעימה והמחירים הנמוכים, הופכים את ישראל ליעד מועדף - במיוחד לישראלים. במידה ואתם דואגים שלא תוכלו להתנתק מחיי היום-יום במהלך נופש בארץ, ישנו פיתרון פשוט - כבו את הפלאפון במהלך הנופש והשקט מובטח...