תיבת נוח במושב עין יעקב
תיבת נוח במושב עין יעקב
אז מה בתיבת ההפתעות שלנו הפעם. חופשה בתיבת נוח, כמו שתמיד רציתם במתחם נופש השוכן במושב קטן ושליו בגליל המערבי, מרחק נגיעה מנהריה ומחוף הים.

תכירו בבקשה את ההפתעה שלכם. מתחם הנופש תיבת נוח במושב עין יעקב, פינת חמד ביתית, נעימה ומטופחת, המיועדת לזוגות ולמשפחות חילונים ודתיים.

 חופשה, אתם יודעים, זה לא רק לקחת כמה ימי חופש ולבלות אותם בבית מול הטלוויזיה. חופשה זה להתרגש, לחוות, לטייל, לנשום, להרגיש מה זה שקט.

 אז קחו לעצמכם פסק זמן אמיתי מהשגרה, תעלו על המכונית ותפליגו אל המקום שבו זה קורה. המקום שבו תרגישו בבית ותרגישו מה זה באמת להיות בחופשה.

 תיבת נוח במושב עין יעקב היא כמו תיבה שלא מפסיקה להפתיע.

 במרכזה של גינה ירוקה ומטופחת הצופה אל נוף מקסים על נגיעות של ים, נטועים שני צימרים יפים ומאובזרים היטב לזוגות ולמשפחות. הדלתות שלהם תמיד פתוחות, גם הלב. לכם המחפשים צימרים בגליל המערבי וחשוב להם שהצימרים יהיו צימרים למשפחות, שתי פינות החמד הביתיות של תיבת נוח בעין יעקב, הן צוק סלע וחיבוק וחיוך חם האומר "ברוכים הבאים".

 בשני הצימרים הממוזגים ורחבי הידיים שתי מרפסות לרווחתם ולשלוותם של האורחים, מיטה זוגית גדולה ומפנקת, חדר ילדים מאובזר, פינת ישיבה רוגעת מוטצבת מול מסך טלוויזיה בכבלים, שירותים צמודים וחדר רחצה מצויד בפינוק, פינת אוכל כפרית ומטבחון הכולל מקרר, מיקרוגל, כיריים חשמליות להכנת ארוחות קלות, פלטה ומיחם לשבת, סט כלים כשר, קומקום חשמלי ופינת שתייה חמה.

 בגינת הצימרים, אל מול הנוף הגלילי שנצבעים בו כתמי כחול ים וקצף גלים, ישנה מדשאה ירוקה מנוקדת בערוגות פרחים ועליה פינות ישיבה וערסלים. בחצר ישנה גם פינת ברביקיו שאינה פעילה בשבתות.

 אורחי תיבת נוח, צימרים בגליל המערבי במושב עין יעקב בגליל המערבי מוזמנים לתאם לקראת הגעתם ארוחת בוקר כפרית כשרה וטעימה וליהנות משלל פינוקים.

 לבאים לחופשה, במושב עין יעקב בית כנסת ומקווה טהרה, צרכניה, מגרשי ספורט ועוד ובסביבה שפע אטרקציות בגליל המערבי: רכבל ראש הנקרה ומסעדת דיינרס בראש, פאן באופן טיולי אופניים, טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים וריינג'רים, מסעדות, חופי רחצה מוסדרים, נהריה, עכו העתיקה, נחל כזיב, נחל בצת ועוד