כפר הנופש עין גב
בשפת הכדורסל קוראים לזה TIME OUT . בשפת הכנרת קוראים לזה פסק זמן לנופש מושלם ובשפתנו אנו, קוראים לזה חופשה בכפר הנופש עין גב
נפגשים באמצע: דילים משתלמים באמצע השבוע

פורטל נופש דיל, הגדול והמוביל בישראל בתחום דילים לצימרים, פותח בפניכם צוהר לחוויות אמצע שבוע מלהיבות.

צימרים לזוגות ליום האהבה
ומה יותר טבעי ונכון ליום האהבה, מאשר לחפש צימרים לזוגות ולצאת לחופשה בשניים, רק היא ואתה. אלו יכולים להיות צימרים לזוגות בכל מקום בארץ.
גן העדן של ליאורה בחד נס
גן העדן של ליאורה ביישוב התיירותי חד נס שבגולן, נולד מלבה כזו על אדמת בזלת וולקנית. הוא שטף החוצה לאוויר העולם, יצירתי ונושם ומאמין.
ללון ברמה במצוק עורבים, לינה ברמה אחרת
ללון ברמה במצוק עורבים. משפט שנשמע כל כך טבעי, כל כך נכון. שהרי הרמה מקבלת את אורחיה באהבה, מגלה להם את סודותיה ומסתריה ולוקחת אותם למסע אל תוך עצמם, אל השטח הפרטי המסולע שבלב.
תיבת נוח במושב עין יעקב
אז מה בתיבת ההפתעות שלנו הפעם. חופשה בתיבת נוח, כמו שתמיד רציתם במתחם נופש השוכן במושב קטן ושליו בגליל המערבי, מרחק נגיעה מנהריה ומחוף הים.
בקתות אגם בדלתון
בפעם הראשונה שביקרתי בבקתות אגם בדלתון שבגליל העליון עלה בדעתי שאולי היידי בת ההרים מתחבאת ממש כאן
בקתות עץ אחוזת כנרת נופש בצל ארבל
הנוף אירופי, מצוק הארבל שממול מזכיר ארצות רחוקות. בקתות העץ מביאות ניחוח שוויצרי אלפיני והכנרת, היא שלנו,שכיית חמד גלילית, נוף חלומי לחופשה מושלמת.
אחוזת כינורות בטבריה. חופשה בכנרת לצלילי כינורות
באחוזת כינורות שתי סוויטות אבן המעוצבות בקשתות בסגנון עתיק ושתי בקתות עץ יפהפיות ורומנטיות, למשפחות ולזוגות.
צימרים עם בריכה בריכה פרטית זה כול הכיף
ושוב החזאי מחייך מתחת לשפם בסוף החדשות ומספר שמחר הולך להיות שרב כזה שעוד לא היה, שכדאי לכולם לחפש איזה ים בסביבה, או מינימום איזה צימר עם בריכה פרטית.
צימרים בצפון עם בריכה
נדמה שהשאלה הראשונה אותה שואלים נופשים המתכננים חופשה בצימרים בצפון את בעלי הצימרים, היא: "יש בריכה ?". צימרים בצפון עם בריכה נחשבים ובצדק לצימרים המבוקשים ביותר ונהנים מתפוסה רבה ומביקוש חוזר.
צימרים בצפון לזוגות
חלק מרכזי וחשוב בתיירות הצימרים בצפון, הוא צימרים בצפון לזוגות. כחלק מהניסיון לפענח את ה – DNA של חופשה זוגית, נולד ענף שלם מצליח ומשגשג של צימרים המיועדים לחופשה זוגית רומנטית. ומה צריך זוג כזה בבואו לצאת לחופשה ?, צימר בצפון לזוגות
מבצעי נופש
רוצים לקחת את הילדים לחופשה משפחתית? מתכננים בילוי זוגי רומנטי בצימר מבודד? אולי חשבתם לפנק את עצמכם דווקא במלון יוקרתי? בתקופות בהן אנו נאלצים לקצץ בעלויות, נראית לפתע החופשה לה חיכינו כ"מותרות", כלומר כמשהו שאפשר וצריך לוותר עליו. למרות זאת - דווקא בשל העובדה כי מדובר ב"פסק
נופש ברגע האחרון
מאז ומתמיד גזל מאיתנו תכנון חופשה זמן רב ומחשבה מרובה. בחירת המקום, המלון, דרכי ההגעה אליו ותכנון סדר היום והארוחות - כל אלו גורמים