גן העדן של ליאורה בחד נס
גן העדן של ליאורה בחד נס
גן העדן של ליאורה ביישוב התיירותי חד נס שבגולן, נולד מלבה כזו על אדמת בזלת וולקנית. הוא שטף החוצה לאוויר העולם, יצירתי ונושם ומאמין.

יש אנשים שלבה של יצירה מפעפעת בהם. נטענת באנרגיות, תוססת, מגששת את דרכה החוצה מבין סדקי הסלע.

 גן העדן של ליאורה ביישוב התיירותי חד נס,צימרים מברמת הגולן נולד מלבה כזו על אדמת בזלת וולקנית. הוא שטף החוצה לאוויר העולם, יצירתי ונושם ומאמין. כך נוצר גן העדן. בין עצי הפרי והנוי, בחיבוקם של ירדן וכנרת ונחלים החותרים את דרכם לנשק לשפתי האגם וללטף מבלי לפצוע.

 משהו בנו משך לשם. האדמה, הנוף, האנשים, התחושה הנעימה שהגולן הוא בית ויושביו, משפחה. הלבה פעפעה גם בנו, האיצה בנו לטפס מעלה במעלה הכביש, בין מטעי האבוקדו והמנגו עד לשערי היישוב חד נס.

 שם, בכיכר, מקבל את פנינו סלע הבזלת שעליו חרות שמו של היישוב ועל הגבעה  הנישאת מעליו שרידי מוצב סורי ישן.

 אל גן העדן של ליאורה בחד נס נסענו לא רק בעקבות השילוט. זה היה הלב שהוביל, זו היתה הכמיהה לשקט. ברוכים הבאים הביתה, קיבל אותנו מתחם האירוח בפנים מאירות, ואנחנו ידענו שפיו וליבו שווים.

 בגן העדן של ליאורה נטועות שתי בקתות עץ מדהימות, אשר תוכננו, נבנו ועוצבו ברוחה של ליאורה. רהיטי עץ איקליפטוס גולמי שבנה נגן אמן מהכפר הדרוזי בוקעתה שבצפון הגולן, מיטות קינג סייז מלכותיות עם מזרנים אורתופדיים לנוחות מושלמת, פינות ישיבה נפתחות למיטות זוגיות עם מסכי LCD בלוויין yes , DVD ומערכות קולנוע ביתי, חדר רחצה מצויד היטב, הכולל גם מקלחון זוגי, פינות אוכל גדולות בעיצוב כפרי ומטבחונים מאובזרים במקרר, טוסטר אובן, מכונת אספרסו, קומקום חשמלי ופינת קפה עשירה.

 בגינה הפרטית של כל בקתה במתחם הנופש גן העדן של ליאורה אולי לא תמצאו את עץ הדעת וגם לא את הנחש, אבל תמצאו בה ג'קוזי ספא, פינות ישיבה מוצלות ומתקן ברביקיו.

 בין שפע הפינוקים מהם נהנים אורחי הבקתות: חלב טרי, יין משובח, מים מינרלים, משקאות קלים, פירות העונה, שוקולדים וחטיפים, , מוצרי אמבט, טיפוח וספא, סוגים שונים של תה וקפה ועוד.

 אלה שיקדימו ויזמינו מראש, ייהנו מארוחות בוקר וממבחר עיסויים וטיפולי ספא.

 וכמו גן עדן אמיתי, מונגש מתחם הנופש גן העדן של ליאורה בחד נס במלואו לציבור הנכים, על פי מפרט נגישות ישראל.

 בסביבה הקרובה ליישוב מסלולי טיולים לבריכת המשושים, לבריכת הקצינים, לשמורות הטבע מג'רסה ובטיחה, ואטרקציות בכנרת וברמת הגולן כגון שיט קיאקים אבוקייק, טיולי סגווי, טיולי ג'יפים, טיולי סוסים, טיולי אופניים, טרקטורונים וריינג'רים, פארק המים לונה גל, נחל זויתן, נחל יהודיה, שמורת גמלא, חאן יהודיה, בטי ונחי מבשלים ברמות, מסעדת מושבוץ ועוד.