צימרים בצפון לזוגות
צימרים בצפון לזוגות
חלק מרכזי וחשוב בתיירות הצימרים בצפון, הוא צימרים בצפון לזוגות. כחלק מהניסיון לפענח את ה – DNA של חופשה זוגית, נולד ענף שלם מצליח ומשגשג של צימרים המיועדים לחופשה זוגית רומנטית. ומה צריך זוג כזה בבואו לצאת לחופשה ?, צימר בצפון לזוגות

צימרים בצפון לזוגות – נופש דיל

צימר בצפון לזוגות, פרטי ושקט, עדיף שיהיה צימר בצפון מבודד לזוגות ושיעניק פרטיות מושלמת. זוגות רבים בישראל היוצאים לנופש בצפון ובעיקר המטיילים והתרמילאים שביניהם, שטעם הרפתקת הטרקים במזרח עוד טרייה בזיכרונם, מעדיפים צימרים בצפון לזוגות בזול, כאלה שיהיו נקיים ונוחים בסוף יום עמוס אטרקציות בצפון ומסלולי טיולים מאתגרים, שתהיה בהם מיטה זוגית עם מצעים נקיים ונעימים, מקלחת, קומקום חשמלי ופינת קפה.

 לעומתם, ישנם זוגות אשר רגילים לחופשות יוקרתיות ומוכנים לשלם עליהם במיטב כספם. הללו ישמחו למצוא צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות, הכוללים ג'קוזי ספא יוקרתי וסאונה, בריכה פרטית מחוממת, מיטת קינג סייז עם מזרן יוקרתי ומצעי יוקרה, מטבחים משוכללים ומאובזרים, מסכי פלזמה בלוויין או בכבלים, המחוברים למערכות קולנוע ביתי ומערכות סאונד.

אחד הדברים הראשונים החביבים על הזוגות הנופשים בצימרים לזוגות בצפון, הוא העובדה שכיום ניתן למצוא שפע של צימרים עם בריכה ואפילו צימרים לזוגות בצפון עם בריכה מחוממת, סאונה וג'קוזי ספא. בקיץ החם וביתר עונות השנה אין כיף גדול יותר מאשר לשחות ולבלות בבריכה פרטית עם בן או בת הזוג וזהו, בלי עוד אנשים. תחום נוסף בתיירות הצימרים בצפון, הוא צימרים בצפון לזוגות בלבד.

לעיתים קרובות, כשזוג יוצא לחופשה בצפון, הוא מעדיף לחפש מראש צימרים בצפון לזוגות בלבד, בלי משפחות שכנות, רעש ותחושה של חוסר פרטיות, צימרים המיועדים לזוגות ומבינים את הצרכים שלהם. ואם כבר בצימרים בצפון לזוגות עסקינן, אז פלח לא מבוטל מקהל היעד של צימרים לזוגות בצפון הוא זוגות צעירים. הללו, כיפיים וזורמים, מעדיפים בחופשה, צימרים בצפון לזוגות צעירים, עדיף צימרים עם בריכה ופינוקים קטנים כגון משקאות אנרגיה וחטיפים, צימרים בצפון לזוגות צעירים, הנגישים למגוון רחב של אטרקציות ומסלולי טיולים.

 לרוב יופיעו צימרים ברמת הגולן לזוגות צעירים, צימרים ברמות, צימרים לזוגות צעירים בחד נס, צימרים לזוגות צעירים או צימרים לזוגות בגליל העליון, אזורים שופעי אטרקציות עתירות אנדרנלין, בהם מושבים ויישובים קטנים ופסטוראליים, עם צימרים המתאימים לזוגות צעירים. אחרונים חביבים הם הזוגות הדתיים ושומרי המסורת, להם מוקדשים צימרים בצפון לזוגות דתיים. חשיבותם של צימרים מסוג זה, היא רבה ומשמעותית.

כשזוג דתי יוצא לחופשה בצפון, הוא יחפש צימרים בצפון לזוגות דתיים שיהיו ביישובים דתיים עם קהילה ואווירה. על מנת שצימרים בצפון יתאימו לזוגות דתיים, הם צריכים להכיל מיטה זוגית יהודית, שעוני שבת, מטבח כשר עם פלטה ומיחם לשבת וארוחות בוקר כשרות למהדרין.

ביישובים הצפוניים בהם קיימים צימרים בצפון לזוגות דתיים, יש בית כנסת, מקווה טהרה, אווירה קהילתית תורנית, צרכניה כשרה, שיעורי תורה ועוד. זוגות דתיים יעדיפו מקום שבו צימר מבודד בצפון לזוגות, או מקום שבו מספר צימרים מצומצם, צימרים בצפון לזוגות דתיים עם בריכה פרטית, ( יש חיה כזו ) ואפילו צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות דתיים.

עם כזה שפע של צימרים בכאלה יישובים מיוחדים בצפון אחד יפהפה ומושלם, כל מה שנשאר לכם הזוגות, הוא לגלות מחדש את הרומנטיקה ממגוון צימרים בצפון לזוגות.