צימרים בצפון עם בריכה
צימרים בצפון עם בריכה
נדמה שהשאלה הראשונה אותה שואלים נופשים המתכננים חופשה בצימרים בצפון את בעלי הצימרים, היא: "יש בריכה ?". צימרים בצפון עם בריכה נחשבים ובצדק לצימרים המבוקשים ביותר ונהנים מתפוסה רבה ומביקוש חוזר.

כשהקיץ מגיע ואיתו השרב הגדול, הלב והדמיון מושכים צפונה אל המרחבים הירוקים, המוצלים, אל בריכות המים הקרירות בנחלים, אל הרוגע ושלוות הנפש. מכיוון שאי מי מאיתנו שלא התנסה במציאת מטר מרובע פנוי בבריכת שחייה עירונית או יישובית ביום קיץ חם, או לנסות ולבצע שתי תנועות שחייה תקניות לפני שמישהו קופץ לך על הראש, צולל מתחתיך ונאחז בך כבמקפצה מאולתרת...

 ברגע כזה אתה נשבע שבהזדמנות הראשונה אתה יוצא עם בת זוגך או עם משפחתך לחופשה פרטית בשפע צימרים בצפון עם בריכה. אגב, אם מדובר בשלהי הסתיו, עת סכיני הקור הראשונות מתחילות לדקור, או בחורף גשום ומקפיא, לא חייבים להישאר ספונים בבית. לבחירתכם צימרים  עם בריכה מחוממת ומקורה הפעילה לאורך השנה כולה ומבטיחה שימוש מהנה, חם ובטוח גם כשבחוץ סופת ברקים ורעמים.

צימרים עם בריכה הם בדרך כלל שם קוד לצימר בצפון לזוגות או למשפחות עם בריכה פרטית, ו \ או בריכה מחוממת, או קבוצת צימרים מצומצמת עם בריכה משותפת. אין דבר מהנה ושליו יותר בחופשה בצפון, משחייה רגועה בבריכה פרטית העומדת לרשות הנופש ומקסימום גם לשימוש בן \ בת הזוג או המשפחה.

להתחיל את הבוקר בחופשה בצימרים בצפון עם בריכה בשחיית בריכות מפנקת ולאחריה ארוחת בוקר טובה על שפת הבריכה והתרווחות על כיסא ונוח או מיטת שיזוף, עם ספר ובלי הפרעות. כיום תוכלו למצוא בחיפוש קצר ופשוט צימרים בצפון לזוגות עם בריכה, צימרים בצפון למשפחות עם בריכה, צימרים בצפון לזוגות ולמשפחות דתיות עם בריכה, אחוזות נופש יוקרתיות ומתחמי אירוח כפרי בצפון, הכוללים בריכה.

 בדרך כלל יהיו בצפון צימרים  עם בריכה פרטית  ויוקרתיים ויקרים יותר מצימרים "פשוטים" בצפון וברובם יהיו גם ג'קוזי ספא וסאונה יבשה. אז צאו לכם להתפנק בחופשה יוקרתית בצפון במגוון צימרים בצפון  בריכה או צימרים עם בריכה מחוממת, תיהנו מאבזור יוקרתי, מארוחות בוקר מפנקות ומשלל אטרקציות בצפון, מסעדות, מוזיאונים ואתרי ספא. בקיץ כשחם בחוץ ובחורף, כשבתוך המים חם ונעים, צימרים בצפון עם בריכה ובריכה מחוממת. הכי משתלמים לחופשה ואל תגידו שלא אמרנו לכם.