בקתות אגם בדלתון
בקתות אגם בדלתון
בפעם הראשונה שביקרתי בבקתות אגם בדלתון שבגליל העליון עלה בדעתי שאולי היידי בת ההרים מתחבאת ממש כאן

 ציפיתי לשמוע איזה "יודל" אוסטרי מסורתי וראיתי בעיני רוחי שטרודל תפוחים וינאי למהדרין.

 אבל במקום לפגוש את היידי,פגשתי את צמד המארחים, אנשים גליליים שורשיים שלחיצת ידם איכרית חזקה ועיניהם טובות ומביטות למרחוק. ברוכים הבאים להכי אירופה שיש בישראל.

 למחפשים צימרים לזוגות, או צימרים בגליל העליון, בקתות אגם הן היעד המושלם לחופשה. שלושה צימרים עם בריכה מרכיבים את בקתות אגם.צימרים יוקרתיים או למעשה בקתות עץ אירופאיות ציוריות הבנויות עץ כהה ומוקפות צמחייה מטופחת ועצי נוי ופרי.

 כל אחת מהבקתות עוצבה ביד כישרונית ובלב רגיש. התקרות הגבוהות המחופות קורות עץ, השטיחים הנעימים, מיטת העץ הזוגית המעוצבת, מיזוג האוויר והקמין הרומנטי לימי החורף הקרים, פינת הישיבה הנוחה מול הטלוויזיה בלוויין yes ומערכת הקולנוע הביתי.

 המקלחת והשירותים הצמודים, פינת האוכל הכפרית והמטבחון הכולל מקרר,מיקרוגל,פינת קפה וקומקום חשמלי. בבקתות אגם בדלתון חשבו על הכול ובעיקר דאגו שתרגישו נוח.

וכשתצאו לחצר ותעמדו פעורי פה מול נוף עמק החולה, החרמון והרי הגולן ותראו כיצד הם משתקפים במימי בריכת השחייה הגדולה, לא תרצו לחזור הביתה... בטח לא כשתטעמו את ארוחת הבוקר ותיהנו מהשקט, תטיילו ותחוו אטרקציות בגליל העליון. בקתות אגם בדלתון. אגם של חופש בגליל של אהבה.