ללון ברמה במצוק עורבים, לינה ברמה אחרת
ללון ברמה במצוק עורבים, לינה ברמה אחרת
ללון ברמה במצוק עורבים. משפט שנשמע כל כך טבעי, כל כך נכון. שהרי הרמה מקבלת את אורחיה באהבה, מגלה להם את סודותיה ומסתריה ולוקחת אותם למסע אל תוך עצמם, אל השטח הפרטי המסולע שבלב.

כשחושבים על חופשה בצפון, חושבים על צימרים ברמת הגולן, אבל אז מתגנבת אל החלום מחשבה על מקום חדש שעוד לא הייתם בו ועוד לא חוויתם כמונו.

ומהתגנבות היחידים הזו נולד רעיון. הפעם אתם בדרך אל צימרים במצוק עורבים, יישוב קהילתי מקסים השוכן על מצוקו המערבי של הגולן, מול עמק החולה ורכסי הגליל העליון.

גם גבוה, גם משקיף אל נוף מדהים בעוצמתו, גם מושלג בחורף וגם אירוח מכל הלב. ואם כבר צימרים ברמת הגולן והטוויסט של צימרים במצוק עורבים, אז רוקדים עד סוף האהבה כמו שאומר פילוסוף השירה ליאונרד כהן, אל מתחם הנופש ללון ברמה.

בדרך, אתם כבר סופרים עד שלוש ומנסים להחליט איזו משלוש סוויטות האירוח שבמתחם ללון ברמה מתאימה לכם בדיוק. האמת, את הבחירה הזו אנחנו משאירים לכם, כי אנחנו לא הצלחנו להחליט.

הסוויטות הענקיות  (40 מ"ר כל אחת) בעלות העיצוב והמרחב הפנימי מעוררי ההשראה, מיועדות לאירוח של זוגות ומשפחות וכוללות כל אחת מיטה זוגית מפנקת להורים וספה סלונית נוחה הנפתחת למיטה זוגית נוספת, ג'קוזי רחב, טלוויזיה בכבלים ומכשיר DVD , מיזוג אוויר מלא וקמין עצים יפהפה לחורף הקר של צפון רמת הגולן, שירותים צמודים ומקלחת מרווחת ומצוידת, פינת אוכל כפרית גדולה ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרוגל, מכונת אספרסו, פינת שתייה חמה וקומקום חשמלי. אחת מהן מונגשת לנכים.

בגינת מתחם הנופש ללון ברמה במצוק עורבים, נוף פנוראמי יפהפה, פינות ישיבה מוצלות על הדשא, בריכת רענון, ג'קוזי ספא ענקי מחומם ומקורה, (הכי כיף בקור ובשלג), מתקני ספורט ומתקן ברביקיו.

שלוש סוויטות ללון ברמה נהנות מיציאה פרטית אל הגינה ומפרטיות מוחלטת.

בהזמנה ובתיאום מראש ייהנו האורחים מארוחת בוקר טעימה ומושקעת והיישוב מצוק עורבים נגיש לאינסוף מסלולי טיולים, שמורות טבע ייחודיות, מסעדות ואטרקציות בגליל העליון ובמת הגולן.